niedziela, 21 października 2012

Jesienne podróże w obiektywie


Jesień jest dla Nas wyjątkowo łaskawa w tym roku. Korzystając z cudownej pogody, wybralismy się na małą wycieczkę za miasto. Nie wiem jaka jest Wasza ulubiona pora roku, ale moja to zdecydowanie jesień. Oczywiście nie taka z pluchą i wszechobecnymi kałużami, tylko czarująca kolorami "Złota Polska Jesień". :-)

Odwiedziliśmy "Pijalnię czekolady Wedel", w której nie mogłam odmówić sobie gorącej czekolady mlecznej na podwójnym mleku... :-)


Mnogość pralin i czekoladek Wedla zawsze mnie zachwyca.



Obowiązkowym miejscem odwiedzin w Kazimierzu Dolnym, jest Pracownia Artystystycznych wypieków Pani Igi Sarzyńskiej.Niezwykle uzdolniona kobieta, która tworzy cukiernicze cuda. Zakupiłam jesienne ciasteczka, które niebawem wystąpią na blogu.
Mieliśmy akurat to szczeście, że "tortem dnia" był tort, który zamawialiśmy na Nasz ślub, czyli czekoladowy z malinami. Ahhh wspomnienia.... :-)


I na koniec cudowne cupcakes (lub bardziej swojsko brzmiące babeczki), również z Pracowni Artystycznej.Czyż nie są piękne?  Zdjęcie robione przez szybę, także i mnie widać (a raczej mój aparat) :)


Pozdrawiam serdecznie  :-)

4 komentarze:

  1. Pysznie to wszystko wygląda! I wspaniałe pierwsze kroki w fotografii kulinarnej, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za wspaniałości :) Nie ruszają mnie słodycze, jednak w pijalni czekolady chciałabym zostać na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Wam! Jo, zgadza się fotografia kulinarna to moja nowa pasja. :-) Magda&Whiness dziękuję za miłe słowa, a pijalnię czekolady gorąco polecam. :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...